Realiti Seorang Tailor..




Situasi ini diambil ketika hanya 3 hari sebelum raya..itu pun jika raya hari jumaat..kalau hari khamis lagi dua hari lah nampak gayanya..haishh..




Inilah keadaan di bilik menjahit tailor itu..lihat baju-baju ni..banyak dan bertimbun-timbun..dan ada lagi yang masih dalam proses untuk dijahit..oh..dia sangat bertungkus lumus hingga ke saat ini untuk menyiapkan nya..nanti kesian orang lain tak dapat pula berbaju baru untuk raya ni..


Kesan daripada ini..baju raya saya ter masuk dia masih belum dijahit dan hanya terbengkalai menunggu turn untuk dijahit..sadis nya..wondering..kenapa orang suka hantar baju banyak-banyak ni..penat eden..isk

l
l
l
l
l
^



p/s : kualiti gambar agak teruk kerana guna hp je..hehe



4 Heart Beats:

GaDis CoMeL said... [Reply to comment]

nak hantar kain suruh jahit boleh tak?

zuhanismohamed said... [Reply to comment]

hehe..boleh tpi bukan sy jahit tapi mak..

eesyaheera said... [Reply to comment]

phewit, raya dgn kebaya tu. aku rasa nak belajar jahit la weh. kang sng nak jahit baju sdiri :P

zuhanismohamed said... [Reply to comment]

oho..aku rasa aku xsmpt pakai kebaya tu sebab xsiap..hehe..
belajar lah..nanti raya aku boleh try hantar kt ko pulak..hehe :p