Rahsia Hati..




Kesian dekat hati..sebab kena menanggung macam-macam..bila rasa sakit..marah..geram..benci..sayang..semua akan simpan dalam hati..


Ada orang yang bila ada masalah..ada sesuatu..dia tak suka simpan dalam hati..mungkin tak nak buat hati rasa berat..bila luah dekat orang kawan mak abah beban di hati rasa kurang..rasa lega sebab tak payah nak tanggung banyak hal dalam hati..


Ada orang malu nak luah dekat kawan..mak abah atau bf..dia ambil pendekatan tulis dalam diari..luah dalam blog..tulis dalam kertas benda yang buat kau tension lepas tu bakar tak pun peronyok kan kertas tu buang jauh-jauh..gila..nampak macam phycho je kan kaedah tu..hehe..


Ada juga orang tak nak guna pendekatan apa-apa..bila ada apa-apa simpan je lah dalam hati biar beban makin banyak sampai rasa nya kalau hati boleh bercakap mesti dia menjerit tak mahu tanggung dah masalah kau lagi..


Saya guna semua kaedah..hehe..termasuk peronyok kertas tu pun saya pernah buat..kau physco !! haha


Tapi kadang-kadang saya memilih untuk memendam hal-hal yang saya rasa patut disimpan..


Dan sebab tu saya memilih untuk menyimpan dalam-dalam kisah cinta..kisah patah hati..kisah hati berbunga-bunga..dan tidak akan menceritakan hal-hal berkenaan di blog..rasanya ada banyak lagi boleh cerita kan dan hal-hal tu boleh diabaikan lah.. :p


Sorry lah saya banyak membebel akhir-akhir ni if panjang sangat sampai penat baca pun tak apa boleh klik pangkah kat hujung belog ni senyap-senyap..


Okay lah.. Nak tidur mata mengantuk..Bai bai ! hehe :)




4 Heart Beats:

eesyaheera said... [Reply to comment]

aihh, lu perli gua ke? haha. kisah berbunga aku da jarang share. :P

ezzu said... [Reply to comment]

ezzu plak suka simpan jer kalu ad masalah...malaz nk kongsi dgn kwn2..bkn xnk kongsi tp xleh nk cye jgak kwn2 nie...btol x..??

satu said... [Reply to comment]

heh.you wrote the exact things i want to wrote in my blog.

btw,yang part bakar kertas tu,i've done it too many times la dekat sekolah.all thanks to mr u-know-who.LOL.

CIK TOM said... [Reply to comment]

hehe..dulu suka pendam dalam hati..sekarang suka luahkan pada blog..huhu