Dear Diary..



Salam semua..



Aku saja je nak cerita pasal ni..korang pernah ada diari tak..? he he..tak pun journal ke apa ke tapi suatu buku yang korang tulis hari-hari pasal kisah hidup korang..


Kalau tak pernah tak tahu lah..tapi aku memang seorang penulis diari yang tegar..sampai ke hari ini..tapi mungkin method penulisan tu dah berubah sedikit menigkut peredaran zaman..


Kalau dulu zaman aku sekolah rendah campur menengah aku tulis dalam buku..letak diari bawah bantal sebelum tidur tiap-tiap hari tulis dulu bla bla bla apa yang jadi hari ini..ha ha..lagi nak nampak selamat siap beli diari yang berkunci bermangga lagi konon nya habis selamat lah tu.. :p


Aku tulis semua hal semua benda dalam diari..bila sedih bila gembira bila patah hati result add math teruk..ha ha.tapi dulu masa budak-budak cerita nya memang tak matang betul..kalau baca balik sekarang mesti fikir apa lah yang aku mengarut masa dulu-dulu ni..


Sekarang pun masih menulis lagi..tapi method dah bertukar ke penulisan maya aka blog pula yang aku private kan dan hanya aku yang boleh baca..lagi selamat rasa nya sebab kemungkinan untuk kantoi tu rendah berbanding tulis dalam buku..he he..


Okay lah..entry bosan sebab tak ada idea.. :p


Last but not least..I am home ! ngeh ngeh..

6 Heart Beats:

satu said... [Reply to comment]

i remember that locked diary.lol.and i was trying real hard to open it.ada lagi ke dgn kau?

VanillaKrimSoda said... [Reply to comment]

dinasihatkan jgn bace balik diary lame2.... giler malu kotttt ngan diri sndiri... hahahaha.. childish giler...haha...

D.S.R said... [Reply to comment]

haha,betul.jangan baca. tapi kalau baca mesti gelak sorang2.haha teringin kot nak korek balik kotak lama2 cari diary ^^

Mohd Hazwan said... [Reply to comment]

budak perempuan selalu lah ada diary..dak laki jarang kot..sebab tu jarang ingat mende lepas-lepas huhu

Aefa Aerisya said... [Reply to comment]

zuhanis.. aefa dulu2 ade gak tulis diari.. masih simpan lagi.. 2 3 taun lepas hilang lak keinginan nak menulis.. huhu.. tp skrg ni rasa nak menulis balik bila tgk cita vampire diaries.. pengaruh tul. hehe

Anonymous said... [Reply to comment]

peh.. nnt bila dah kawin diary tu nak simpan lagi ker...