The Best Follower " Follow You Back " Award..





Pertama sekali..thank you lah to Mr Sha Poji for giv
ing this award to me..he he..aku tak lah guarantee aku akan followed back all my followers..tapi aku berusaha lah selagi aku terdaya untuk cuba memollow balik semua followers aku eh..


Ucapan anda:

Aku tak tahu nak ucap apa..he he..terima kasih lah kepada sesiapa yang menyokong blog aku selama ni..yang follow..yang membaca secara diam-diam..sayang kau orang sampai bila-bila..cewahh..he he..


4 ciri lelaki yg anda idamkan

a) Straight..kau gay tapi aku tak ok :p
b)
Setia dan jujur..aku paling benci spisis lelaki buaya tembaga..
c) Kelakar..bisa buat aku senyum-senyum sentiasa..
d) Cukup ilmu agama,boleh membimbing untuk menjadi perempuan yang lebih baik..wink wink..


Tips nak kekalkan hubungan:

Bertolak ansur dan saling mempercayai antara satu sama lain..jangan malu untuk menunjukkan perasaan sayang kepada pasangan..


Pernah tak jumpa doa pendekat jodoh ngan putus cinta:

Belum lagi..nanti aku cari..


Link untuk di tag :

Aku tag semua orang yang singgah blog ni..nak tak nak kena ambil juga..kira paksaan ni..ha ha



7 Heart Beats:

NARDtheNERD said... [Reply to comment]

kenapa ciri ciri lelaki ituuu sama macam i nak??
HAHA.

:))

Tapak Kaki said... [Reply to comment]

sikit nya ciri-ciri lelaki idaman.. patut letak sampai berpuluh-puluh.haha

ღ TeRU²bOzUღ said... [Reply to comment]

same ah weh =P

zuhanismohamed said... [Reply to comment]

@NARDtheNERD

same eh..jangan kita suka dekat lelaki yg sama dah lah..hehe

zuhanismohamed said... [Reply to comment]

@Tapak Kaki

ltk sikit je lah sebb dia mntk 4 je..ha ha

zuhanismohamed said... [Reply to comment]

@ღ TeRU²bOzUღ

hehe..sep sikit :)

Yan said... [Reply to comment]

salam kenal dik..

jemput ke blog undi bby akak yer..
http://www.mayaqarmyla.net/2010/12/jom-vote-adik-dhuwa-haziq.html

tq