Khasiat Keropok !


Hari-hari aku dok makan keropok ni..hoih siapa kata keropok..jajan..makanan ringan ni tak ada khasiat? salah okay..tak caye cer tengok ni !



Siap ada vitamin E..tak de kolestrol..wah ada karotena jugak..bagus untuk antioxidant ni (cewah masuk dah ilmu Toxicology) :p



Tak caye lagi..sampai Australia dengan Singapore pun jual keropok ni kat kantin sekolah dia orang..



Terkejut sebab tak perasan dan tak sangka rupanya banyak jugak khasiat mamee monster ni..tapi makanan ringan tetap makanan ringan kan..ringan-ringan kan lah pengambilan nya ok..pandai nye adik-adik..keh keh..

 

3 Heart Beats:

Cik Ezy said... [Reply to comment]

berkhasiat ke yunk?
pasni leh mkn byk2..
haha

shereena said... [Reply to comment]

x sia2 la sy makan mamee sblm nie.hahahaha

alongxp said... [Reply to comment]

da lame gile xmkn kopok nih...tp klu aku beli,klu kwn2 nmpk kang diorg kate aku buang tebiat lak,xpnh2 beli kopok...mmm...