Fact Day #2: 10 Things That You Might Not Know About Me



P/s : Gila lama tak buat benda alah ni kan..


10 Things That You Might Not Know About Me :)




1.  Saya membaca newspapers and magazines secara backward (terbalik).



2.I hate dentist very much..sebab ada seorang dentist ni pernah membuat saya mengalami kecacatan gigi secara kekal seumur hidup.T_T



3. Saya tak pandai membaca jam digital..semua jam tangan saya selama ini adalah analog (bernombor).



4. Saya ada habit suka buat gaya tangan dan expression muka melampau ketika bercerita..untuk bukti sila tanya kawan-kawan terapat saya..haha



5. Saya wajib berselimut ketika tidur..walaupun pada siang hari.



6. Saya lebih excited melihat seekor kucing yang comel daripada melihat seorang baby yang comel..tak tahu kenapa..mungkin sebab saya gilakan kucing.



7.  Saya tak sukakan warna hijau.



8. Saya membaca notes dan buku dengan menggariskan fakta-fakta penting menggunakan pensel. Saya tak pandai menggunakan highlighter kerana penggunaan highlighter menyebabkan mata saya sakit sebab warna highlighter terlalu terang.



9.  Saya tak pandai berenang.apetah lagi menyelam.hsk



10. Habis dah..keke (eh x cukup 10 kan)


1 Heart Beats:

ezzu said... [Reply to comment]

dlm byk2 tu 1 jer yg ada sama dgn ezzu...ezzu memg x suka warna hijau..hehe