Ada Apa Dengan Nama..

haip haip bloggers semua :)

ehh..korang..pernah tak terpikir nama korang semua macam unik ke apa ke..nape korang ade nama macam 2..hehe..saya selalu gak terpikir kenape nama saya macam ni..

ZUHANIS

saya rasa nama saya pelik..saya rase lah :p akibat perkataan ZU kat depan dah membuatkan dia jadi pelik..bila orang lain tanya ape maksud nama sendiri pun tak tahu nak jawab apa..sebab memang tak ade maksud pun..isk..bila tanya mak kenapa nama ada ZU kat depan..kenapa tak letak HANIS je ke ape ke..

mak kate..saje letak biar nampak lain pastu mesti tak kan ade sape-sape name same dengan kamu dah..unik gitu..hehe..cube kalau letak HANIS je ofcos lah tengok berapa ramai orang kat malaysia ni nama dia macam tu...ohh..betul jugak jawapan mak tu..

biarpun selalu disalah panggil seperti Zulhanis..Yuhanis..Yunalis..eh..Yunalis tu saya tipu..hehe..dalam hati bangga sebab nama saya susah nak dijumpai di serata Malaysia ni..hehe..well..lantak korang lah nak kate apa pun I tetap nak bangge jugak okeh :p

mesti ada lagi korang-korang yang ada nama pelik lagi unik kan..so..share-share lah ngan saya sambil-sambil boleh klik-klik adds yang ada..hehe..

out~


0 Heart Beats: