Blockquote Baru

Yey..saya dah pandai buat blockquote..hehe..tq to RedBoy dan Unwanted sebab saya belajar ni dari dia..comeh akk saya punya blockquote ni..ngee..saya buta IT sikit..lambat sikit nak tahu benda-benda macam ni..hehe..

Lagi sekali..thank you ek semua :))

8 Heart Beats:

unwanted said... [Reply to comment]

salam singah.
tahniah coz dah pandai main dgn code.:)
ni ada satu lagi tutorial yg berkaitan.
klu nk letak background bergambar utk blockquote.

http://tutorialuntukblog.blogspot.com/2010/07/letak-background-gambar-pada-blockquote.html

zuhanismohamed said... [Reply to comment]

tq ek..nanti saya melawat dan belajar lagi apa yang patut..hehe :)

Bit Zamri said... [Reply to comment]

muahah~ saya pun buta it jugak..hiihihihih~

zuhanismohamed said... [Reply to comment]

hehe..2lah..lambat gila kot saya ni..

sop said... [Reply to comment]

tahniah..:)

zuhanismohamed said... [Reply to comment]

trimas sop :)

echah mashuri said... [Reply to comment]

hahah...bru skali try tuto psl shoutbox tu..lps tu xnak godek2 dah!xreti..hik

zuhanismohamed said... [Reply to comment]

hehe..ala..tp blog echah lawa je..sy ni nak letak header cntik tp xpndai lah.. :)