Daging Mc Donald Mungkin Tidak Lagi Halal?



Salam Bloggers..

Kenapa saya baru tahu pasal kisah Mc Donald ni sedangkan hal ni dah lama berlalu..isk..sedangkan sebelum ni selalu je makan burger Mc Donald kot..

Ekoran pengumuman dari JAKIM mengenai penarikan balik pengiktirafan dari senarai yang diiktiraf JAKIM berkuatkuasa 15 April 2010 serta bukti kesahihan perkara ini sangat-sangat mengejutkan..

Sudah lama sangat..tapi kenapa hal ni tak disebarkan kepada umum..?

Bagi mereka yang nak tahu lebih lanjut pasal ini..sila klik :

SINI

blog di atas memberi bukti-bukti kukuh kenapa daging Mc D tidak halal..



Kepada para pembaca..sila sebarkan maklumat ini kepada muslimin muslimat di luar sana..sekian..


6 Heart Beats:

ferra said... [Reply to comment]

sowi sy amek artikel awk letak kat fesbuk sy ea.. masheh~

zuhanismohamed said... [Reply to comment]

xpe.same2..hehe

penghuni Bumi said... [Reply to comment]

betul ke?? tp seumur hidup ni x prnh pn jejak kaki ke Mc D apth lg nk mkn..pape pn info ni kena sebar2kn..

zuhanismohamed said... [Reply to comment]

bagus lah macam tu xperlu nak risau..
mcam saya ni selalu kot pergi mcd..kalau btl2 xhalal dah jadi darah daging dah..isk.

Amirrah Zawani said... [Reply to comment]

x halal ke..
sy ni dah la suka mcd..
x mau makan dah la..

zuhanismohamed said... [Reply to comment]

2lah..tp tak sure la btl ke x..
saya pun suka makan jugak..isk