Berubah Sikit..




Hola..


Bila dok asyik bukak tenang belog ni lama-lama..rasanya memang patut lah dah aku tukar template belog ni..dok berkurun dah tak tukar-tukar orang datang belog ni mahu bosan kot tengok belog dia ni dari dulu sampai sekarang sama je..


Tapi aku tak pandai nak cari sumber-sumber background yang bagus..nanti takut tersilap tukar langsung hilang semua setting lama kat belog aku ni naya je..aih..


Somebody please please help me..ajarkan aku di mana nak cari sumber template belog yang cantik..sambil senyum senyum harap ada orang response :p



Ni jelah yang aku boleh..tukar header tapi header pun buruk je aku sememangnya lemah dalam bab-bab seni kreatif ni..


p/s : yang paling penting dalam gambar tu nampak tak asset paling berharga aku? haha..tahi lalat segi tiga bermuda di bibir tu lah..ha ha ha..


5 Heart Beats:

Unknown said... [Reply to comment]

hee..xreti jugakkk...tgk blog org lain kemain lagi...kne rjin tg tuto kot..hee

zuhanismohamed said... [Reply to comment]

tu lah..cam ne ni echah..hehe

haidi takeAfoto said... [Reply to comment]

anis..leh ek pnggil anis..sy pn xpandai sgt bab2 tukar template ni..tp reti la sket2..cmni..klu anis nk tukar template..tukar je..tp save dulu template lame..klu xjadi pn leh gune lagi template lame tu..xde mende la..jgn isau la..

mase kite nak edit template tu die akn tanye nak save yg lame ke x..ok je...save je kt lappy anis tu...

zuhanismohamed said... [Reply to comment]

okeh..tq ek..tu lah takut nak tukar nanti hilang ni..kena cari dulu template yg cantik2 ni..hehe

CIK TOM said... [Reply to comment]

cantik!!