“Mencari Identiti Blogger yang Hilang”


"Once you've been tagged, you are supposed to write a note with 25 random things, facts, habits, or goals about you. At the end, choose 25 people to be tagged. You have to tag the person that tagged you. If I tagged you, it's because I want to know more about you."

Hari ini tergerak hati nak melangsaikan hutang tag dari cik Tom..


"Mencari identiti Blogger yang Hilang"


Haha..siapa yang hilang identiti ni..agak bahaya tu..tapi yang pastinya saya masih belum kehilangan identiti lagi :p


Nak tahu 25 perkara mengenai saya..aih..tak lah menarik pun..kalau rajin baca sampai habis..bha ha ha..



1) Saya anak sulung..

2) Jarak umur saya dan adik yang bongsu ialah 17 tahun..

3) Saya suka melancong tapi peluang melancong susah nak diperoleh..

4) Pelajar yang suka study last minute..

5) Saya amat suka makan tapi niat selalu terbantut sebab orang sekeliling kuat diet...aih

6) Pengguna tetap Lotion Mustajab Pati Halia..haha

7) Tak suka dan jarang bersarapan pagi..

8) Dulu saya suka subjek Kimia tapi sekarang tidak lagi..

9) Sebenarnya saya sensitif tapi saya kuat berpura-pura kool..!

10) Hanya tahu main satu game iaitu netball..

11) Gelak kuat gila..

12) Pemalas tahap giga..

13) Tinggi saya 158.5 cm..berat rahsia..hehe

14) Berahsia gila-gila..

15) Tak suka kopi dan nescafe..

16) Saya anak jati Felda..

17) Saya takut bunyi guruh..

18) Pure berketurunan banjar..

19) Saya akan ke Jepun satu hari nanti..

20) Saya akan berkahwin pada umur 27 tahun..haha..tua kot :p

21) Berusaha untuk CGPA atas 3.5..

22) Saya benci dentist..ada sejarah hitam dengan dentist..

23) Saya belum pernah dikecewakan oleh lelaki..

24) Saya kuat menangis..

25) 26/11 nanti adalah first final paper saya..so doakan saya oke..hehe



Selesai menjawab 25 soalan..sekarang saya nak tag 25 orang :

  • anis izyan
  • ciktom
  • eesyaheera
  • afzanraihanizzati
  • matpek
  • fatynx
  • muaz
  • azianhana
  • nardnaddy
  • pinkypixie
  • akuhakimy
  • atikaaterkah

Alamak..tak cukup 25 orang..hehe..semua pun boleh ambil ya..jemput-jemput :)



2 Heart Beats:

aTiKa aTeRkaH said... [Reply to comment]

alamak..kena tag la..hahaha....gud luck final ea... :)

zuhanismohamed said... [Reply to comment]

hehe..kena amek ni..oke..tq ek.. :)