Hati Hanya Satu

Hati hanya satu..sebab tu kita kena menjaga sebaik-baik nya..jadi bila hati sakit..dia macam orang juga lah kena cepat-cepat bagi ubat atau bagi penawar..tapi ubat hati tak dapat dijumpa di mana-mana..kau cari lah kat hospital kat farmasi apa ke memang sampai sudah tak akan jumpa..


Penawar hati mungkin dengan kembali mengingati tuhan yang pasti akan membuat hati bertambah tenang..


Kenapa tiba-tiba buat entry macam ni..


Sebab hati aku kini sangat sakit dan dalam condition yang serius..lol..alamat kena cari penawar segera untuk penyakit ni..


Bye !

6 Heart Beats:

Aoi@riena said... [Reply to comment]

saye juge..
:(
gelak ketawa hanya lah penawar sementara waktu sahaja...
(pergh.. emo kot..)

NARDtheNERD said... [Reply to comment]

awwww.
luka dihati siapa tahu kann.
:(

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said... [Reply to comment]

salam
herba al jabar kan ada

lama lama sembuh la tu..ada yg bawakan penawarnya

zuhanismohamed said... [Reply to comment]

rina : sama lah emo jugak ni..haha

zuhanismohamed said... [Reply to comment]

naddy : tu lah..tiada sape pun tahu ni..huhu

zuhanismohamed said... [Reply to comment]

brutal solo : harap2 ada lah nanti :)