No Connection !


Salam..



Quick update !!


Jangan tanya kenapa sudah 3-4 hari saya menghilangkan diri dari dunia siber..blog berhabuk..hubungan luar pun terputus akibat tak dapat mengakses Twitter dan Facebook..ha ha..betul weh..tanpa Facebook sekarang kau akan rasa macam ketinggalan zaman kalah katak di bawah tempurung..ye lah dah semua class mate dok buat announcement penting kat Facebook dan Twitter..tak dapat buka macam kau tak dapat tahu lah semua announcement tu..


Yeh..kenapa aku jadi no connection di rumah..? akibat ketiadaan internet lah..grr..okey kalau nak tahu di rumah aku hanya bergantung harap pada encik streamix yang disayangi..tapi entah kenapa kau tiba-tiba tak berfungsi mungkin kena panah petir agak nya..demn..


Nak guna Celcom Broadband lagi lah..tiada guna nya sebab di kawasan perkampungan saya tiada signal 3G langsung...grrr lagi sekali..jangan nak tanya saya duduk di kawasan hulu mana sampai line 3G pun tak ada..-yeh mengaku memang hulu pun- :p


Cuti setakat ini tak lah begitu indah tapi lebih indah berbanding saya di Puncak Alam..Berharap Encik Streamix akan pulih seperti biasa..rindu nak blogjogging sampai berpeluh-peluh macam dulu..he he..


Bai bai..

2 Heart Beats:

kerangRebus said... [Reply to comment]

i lom balik kg lg..tp memang my kg pon xde 3G line..sadis!-selamat bercuti ya~~=_=

zuhanismohamed said... [Reply to comment]

hehe..tu lah sadis xde 3g..okey..selamat bercuti jgk eh cik kerang :)