Ayuh Bekerja !


Cewah..tajuk entry semangat tak boleh belah..tengok semua blog classmates pun cakap pasal praktikal yang start esok..wat aku makin cuak je..grr..


Ini bakal menjadi pengalaman pertama aku bekerja so itu yang buat makin cuak kot..sebelum ni lepas Spm pun tak merasa bekerja walaupun aku teringin gila nak kerja masa tu..


Dok bermain dalam kepala apa kerja aku kena buat esok..entah lah aku pun tak dapat nak bayang kan sebab tak kan dia nak suruh aku pergi layan customers ilmu aku pun tak cukup lagi kot..aih..aku lebih rela kalau dia suruh aku kemas rak atau cuci lantai..he he :p


Tak dapat lagi bangun lambat pagi-pagi macam cuti sebelum-sebelum ini..dan benda yang paling aku tension ialah aku kena dok tunggu bas setiap pagi untuk pergi kerja dan setiap habis kerja untuk balik ke rumah dan jarak rumah ke farmasi tu lebih kurang sejam..grrr..dalam musim-musim hujan gini memang aku kena bersedia dengan payung lah gamak nya..kena selalu senyum dan bertahan untuk 4 minggu..


Goodluck semua especially classmates untuk praktikal esok..hehe..--sambung cuak --

8 Heart Beats:

Polaris Girl said... [Reply to comment]

kalo kerja ade gaji kan best.. hehe

eesyaheera said... [Reply to comment]

good luck zuhan. aku cuakkkkkk

Unknown said... [Reply to comment]

gudluck weh..jgn risau.just wt yg terbaek..

zuhanismohamed said... [Reply to comment]

tihah : aah tahu xpe best kot rasa berbaloi-baloi kerja..hehe

zuhanismohamed said... [Reply to comment]

ee: cuak gak weh..tssk

zuhanismohamed said... [Reply to comment]

shafiqrosli: hehe..tq2..semoga esok baik2 je ni :)

Afiq Din said... [Reply to comment]

gambatte...
ade la simpton hari isnin nti.. heehee

VanillaKrimSoda said... [Reply to comment]

lg sejam nak kene gi keje... cuakkk gilerrr.. jgn la pharmacist tu tanye soklan pelik2 sal ubat... ish2..
slamat berpraktikal zuhan~