Pameran MAHA di Rumah Sendiri..

Salam..


Hari ini nak memperkenalkan segala tumbuh-tumbuhan dan bunga-bungaan yang ditanam di sekeliling halaman rumah..ini tak lah semua baru sebahagian..mak kuat berkebun..jadi terhasil lah bunga-bungaan yang melampau di rumah..he he..


Bersama model terkenal..saudari Zuhayra..sesi photoshoot bertempat di halaman rumah sendiri telah diadakan..ini lah aksi-aksi hangat bersama model itu..


model beraksi bersama bunga ros merah


cium lah bunga kekwa tu puas-puas


nama bunga ini mahkota berduri..hebat-hebat..


"ini pokok bunga jarum.." kata model..


bunga raya lambang kebanggaan negara..ewahh..


ini aloe vera !!


ingin kan awet muda..makan lah pegaga..



Kuiz untuk hari ini : Apa nama pokok berbunga putih di atas..?

boleh zoom gambar untuk tujuan mengenalpasti..


Jom-jom jawab..eh ini bukan lah GA pulak tahu..he he..nama dia senang je dan amat famous amous mesti ramai tahu jawapan nya..jawapan nya akan diberitahu pada next entry..he he..

6 Heart Beats:

xfatynx said... [Reply to comment]

nurinnnn!!! hahahaha. besorr dah dia kan..

mohd sasuke said... [Reply to comment]

hehe..comey dak tu...=)

zuhanismohamed said... [Reply to comment]

fatynx : besar lahw eh masuk 5 thn dah..he he

zuhanismohamed said... [Reply to comment]

mohd sasuke : comel eh..comel gak lah kot..ha ha

eesyaheera said... [Reply to comment]

comel nyeeee Nurin. aku tahu, mesti pokok tu nama orthosiphon aristatus. haha

zuhanismohamed said... [Reply to comment]

ee : ahaha..betul2..nak rebus ah daun dia nanti boleh buat ubat..ha ha