Bina Lemak Bersama Nasi Arab Dan Barbican !


Akibat tension terlampau..kami tegar untuk lari sementara ke shah alam semata-mata untuk makan makanan arab ni..ha ha..aku layan saje lah sebab aku pun belum pernah makan makanan-makanan arab cam gini..soal diet dan kalori terpaksa aku tolak ketepi buat sementara waktu.. aih..




Tak pernah makan langsung sebelum ni..lupa pulak nama nasi ni..penuh dengan cita rasa arabic sampai aku lupa..he he..rasa ? aku suka ayam dia sedap..tapi sup dengan sambal tu aku kurang berkenan sikit..he he..




Ini pun aku langsung tak pernah minum..aku benda pelik-pelik memang kurang ilmu pengetahuan sikit..he he..rasa nya pun sedap jugak lah..macam air berkarbonat peksi tu lebih kurang..he he..



Semut Hitam : Weh..macam mana ni..kita dah makan dekat 300 kalori ni ! jenuh la nak bakar nanti..

Semut Berbelang :  Nanti kita joging satu taman lima pusingan satu hari..

Semut hitam : erkk ? sekali pun pancit dah kot..isk


Dahhabisdahbai !

13 Heart Beats:

Anis izyan Abd Rahman said... [Reply to comment]

hahah , aku rase aku tahu sape smut hitam dan semut belalng tuh
hahaha

Miss Yaty said... [Reply to comment]

haha...terus naik berat badan ke kalau hari ni je makan banyak?hiii ;P

mizz nanas said... [Reply to comment]

yummy3...cedappkan nasi arab tu...weeehooo..alaaa cik cantik xkn gemok la sbb lelemak sume malu nk lekat kat u...hehhe kuwusss cun tip top jek...weewitt!

The Sharkox said... [Reply to comment]

barbarican tu rasa apa?

zuhanismohamed said... [Reply to comment]

@Anis izyan Abd Rahman

haha..tahu diam2 je oke...hee

zuhanismohamed said... [Reply to comment]

@Miss Yaty

xla naik..tp terasa gemuk je sebab dah makan banyak ! hehe

zuhanismohamed said... [Reply to comment]

@mizz nanas

aa mizz nanas tipu..gemoks ni ada ke dia kata kuwuss ! hehe

zuhanismohamed said... [Reply to comment]

@The Sharkox

emm..mcm2 ada..epal..peach..cuma dia berkarbonat..hehe

ferra said... [Reply to comment]

botol ayaq tuh cam pelik. kalu i brani mahu minom

echah mashuri said... [Reply to comment]

er..cam best gak :)

HaNTwO said... [Reply to comment]

nampak sedap tu.....mesti cuba ni yeahhh!!!

Afiq Din said... [Reply to comment]

perghhh.... sedap tu nasi arab...
kempunan plak nk rase.. huhuh

Anonymous said... [Reply to comment]

kalau ada sesapa yg berminat nak jual air barbican ni boleh hubungi sy.

1 kotak (24 botol) rm55 aje. Kira 1 botol jatuh rm2.30 aje.
Boleh hubungi sy 0192076428