Kad Itu !


zoom lah sendiri kalau tak nampak :p


Dulu masa trend tiap kali raya bagi kad raya..saya pun antara golongan yang gigih lah memberi kad raya kepada kawan-kawan..budak-budak baru nk up..semua pun semangat..ha ha..


Sesungguhnya betapa saya amat segan campur malu campur tebal muka 18 inci bila Azian Hana letak gambar kad raya yang saya bagi dia  6 tahun lalu di FB..ya Allah..malu nya..dulu-dulu bahasa rempit betul..eh eh..korang pun sama juga kan..masa dulu-dulu semua orang pun guna bahasa rempit ni..kan kan..ha ha..


Contoh dialog : " ko nak pergi manew ar..nak itut boley "


Konon dulu-dulu kool ah tu cakap guna bahasa camtu..langsung tak kool kot..


Bila tengok memori lama teringat dekat semua kawan-kawan masa sekolah dulu..bak kata pepatah..tempat jatuh lagi kan dikenang bukan..eh..tapi tu bukan setakat tempat jatuh lagi dah..meniarap terlingkup semua ada lah :)


3 Heart Beats:

eesyaheera said... [Reply to comment]

nak giey manew? nk itut gax

Nobita Sensei said... [Reply to comment]

dulu buat kad raya sendiri sebab nak jimat kos.

echah mashuri said... [Reply to comment]

wah.zue simpan ag.seronoknyaaa.tp skrg jrg dah nk dpt kad raya kan.huhuhuh