Untitled.



Teringat pesan adik masa hari last sebelum aku balik ke rumah sewa minggu lepas..


Cerita nya begini..adik aku baru umur 5 tahun..pagi-pagi lagi dah pergi sekolah pra depan rumah aku..mak aku pulak kerja dia ialah hantar adik aku pergi sekolah tiap-tiap pagi..sejak paras kolestrol dia makin naik..dia dah mula hantar adik aku jalan kaki alang-alang boleh jugak joging..sebelum tu ofcos lah rempit naik motor je.


Eh..dah lari tajuk..bukan tu aku nak cerita sebenarnya..he he..okay lah lepas tu bila mak aku balik dari hantar dia..mak aku kata adik aku ade pesan benda..


"Kata dekat akak..nanti bila akak dah balik rumah..bila pulak akak nak balik sini balik..?"


Konfius ini satu soalan ke pesanan? sob sob..


 Sila abaikan pipi gemuk,eyebag dan segala jerawat..


Hem..okay lah dik nanti lagi dua minggu akak balik lah eh kita jumpa eh =.=

 

10 Heart Beats:

najwa cherel said... [Reply to comment]

haha.kiutnyee adik ko dari segi perbuatan dan rupe...(ayt cm skema je en).hwaaa.aq xde adk pn nk ckp cm2 kt aq.sob2

Anis izyan Abd Rahman said... [Reply to comment]

alaaa , die rindu ko la tuh akak !

ezy.fia said... [Reply to comment]

ala.. comelnye..
geram tang dagu die.. haha

Afzan Raihan Izzati Hamzah said... [Reply to comment]

comelnya pesanan/soalan adik awak tu. btw, nurin cantik la!

eesyaheera said... [Reply to comment]

sebenarnya aku pun konfius dengan pesanan/soalan Nurin. besar nanti cantik Nurin ni

zuhanismohamed said... [Reply to comment]

@najwa cherel

xpe..xlame lagi mungkin ko dpt dengar anak sendiri cakap ! eh ? he he

zuhanismohamed said... [Reply to comment]

@Anis izyan Abd Rahman

yela kot gedik2 je rindu org..ha ha

zuhanismohamed said... [Reply to comment]

@Cik Ezy

cubit je dagu dia ! ha ha

zuhanismohamed said... [Reply to comment]

@Afzan Raihan Izzati Hamzah

aah dia cantik..tp saya lagi cntik kot ! ha ha :p

zuhanismohamed said... [Reply to comment]

@eesyaheera

aku lagi konfius..ha ha..

okay fine maybe dia lebih cantik dari aku ! he he