Grr..WAKENABEB ! eh BANG BANG BOOM Pun Boleh !


Tak pepasal aku jadi peserta Bang Bang Boom hari ni..nasib baik gorilla maskot cerita tu tak sempat datang rumah sekali..kalau tak memang sure aku kena hemorrhoid (buasir) lepas tu..grr..



Cer bayangkan tiba-tiba kau dapat bunga..dah lah waktu tutorial kat kelas pulak..dah lah tak kasi nama..mana tak terkejut doh..kawan-kawan semua pun propa lebih..cerita mengarut-ngarut sampai aku dah kena dyspnea sekejap..




Dalam kekonfiusan aku memikirkan siapa yang baik hati nak kasi bunga sempena birthday..setelah aku nyaris hampir berubah menjadi Hulk..Akhirnya aku berjaya mendesak housemates untuk mendedahkan apa propaganda dia orang sebenar nya..



Akhirnya..



Propaganda terbocor jugak..cess rupa-rupanya kawan-kawan sendirik punya plan nak WAKENABEB kat aku..grr..



Bunga dia orang lah kasi..cess..memang kau orang actresses terbaik lah..tak pepasal lagi dua budak lelaki pun boleh join dalam propaganda tu aku musykil sikit..ha ha..



Thank you Nurul Ain..Hidayah dan Nur Zulaikha atas bunga tu..first time aku dapat bunga ni happy gila tahu..he he..



Peh..WAKENABEB !! :p

6 Heart Beats:

Unknown said... [Reply to comment]

eh bukan ak ke yg bagi ko...

zuhanismohamed said... [Reply to comment]

@matpek's property

ceh ko pun nak join propaganda diorang gak tuh :p

silverlocket said... [Reply to comment]

Aw Sweetnya Mat Pek.. <3

ezy.fia said... [Reply to comment]

hehek..
best pe dpt bunge..
suprise sngguh..
keh3

Afzan Raihan Izzati Hamzah said... [Reply to comment]

hahaha. tak putus sahabat kan zuhan?

Miss Yaty said... [Reply to comment]

hihi..besnye kn ble ada member ingt besday kte.. ;)