Ma Ma Ma Ma Ma :D



Check this out..latest video from Mat Luthfi90..memang aku fans dia pun.. :p  video yang amat berkesan dan memberi kesan =.= good job boy..


ditujukan to mak mak seluruh dunia



Mak juga lah tempat pertolongan bila aku nak masak sesuatu yang aku tak pandai..sebelum masak..call dulu macam mana nak masak  contohnya ayam masak kurma..



Mak pun cakap bla bla bla tumis bawang dulu bla bla bla masukkan pes kurma bla bla bla masuk ayam bla bla bla masukkan santan..keletung keletang lah aku kat dapur..ala...hasilnya kenapa rasa dia tak sedap macam mak punya :(



Kena berguru lagi baru boleh jadi hebat macam mak...masakan mak memang paling terhebat dalam dunia kan..? cari lah kedai makan apa pun dalam dunia masakan mak lah paling tersedap :D



Ahh..rindu dah dengan masakan mak !

5 Heart Beats:

Cik Ezy Brutal said... [Reply to comment]

dulu mase duk umh sewa sllu la kol mak tnye nk masak cane..
haha..
rujukan plng best mestila mak..

zuhanismohamed said... [Reply to comment]

@Cik Ezy Brutal

betul2..semua tak tahu kena tanya mak..tp tension betul bila masak tp xjadi..he he

Tapak Kaki said... [Reply to comment]

mesti dulu-dulu mak ang sama jugak call mak dia (nenek ang) tanya mau masak macam mana.hehe..

zuhanismohamed said... [Reply to comment]

@Tapak Kaki

haha..mungkin kot..tp dulu2 xde hp susah kot nak kol tiap kali masak..he he :p

meaw said... [Reply to comment]

meaw kalau kat umah sewa nak masak singgang pon call mak meaw tahu,hahaha.... padahal benda senang je :P