Tak Ada Ong Kot..



Kejadian mengikut kronologi :



1) Kereta bahagian depan kemek teruk sebab langgar dinding rumah..salah aku jugak nak tekan brek tertekan minyak..pandaii..



2) Bagitahu mak dengan abah..respons yang diterima agak kurang memberangsangkan..macam bakal kena marah je =.=



3)  Kredit kena telan lebih 4 ringgit semata-mata sebab aku nak mms gambar kereta kemek tapi gambar tu tak mau sampai-sampai..



4) Hp dah mati..baru cas semalam..bateri hp suka buat hal..paling malang aku tak ada charger hp sebab tertinggal kt rumah..



5) SV check assignment..demm rupanya banyak buat salah dan kena betulkan balik..jumaat kena hantar..dah lah banyak yang nak kena repair..



6) Pergi masuk syrup plant, aku guna gunting dan tak sengaja terpatahkan gunting ofis..



7) Tengok orang buat preparation syrup, pekerja suruh aku tutup pili tapi aku tersilap bukak pili lagi kuat dan air keluar lagi banyak..



8) Habis



Berdoa harap 1 Jun tahun depan tak semalang 1 Jun tahun ini :/

4 Heart Beats:

najwa cherel said... [Reply to comment]

wud u tell me wut car it is..ppllzzz :)

Tapak Kaki said... [Reply to comment]

bersabar lah yea.. mungkin tak da luck kot hari ni.. jangan risau.. tuah hari esok masih ada.. :D

Cik Ezy said... [Reply to comment]

ala ciannye..
byk bnde burok berlaku..
bwk b'sabar ek..

zetty said... [Reply to comment]

ohoh..alolo ade hikmahnya tu huhu, may yr nxt day will full wif joy n luck! :))