Satu Masa Dahulu !



Suatu hari saya godek-godek album gambar lama..tak pernah pulak upload gambar budak ni dalam belog..




Bulat gila mata..patut la sampai sekarang pun mata tetap besar lagi..lepas tu entah hapa lah motif bergambar dengan bedak Follow Me tuh ?


  


Ni gambar budak tu masa dah besar sikit..mak dia pun afro lagi masa ni..entah mungkin ini gambar zaman Amy Search 80-an dulu..kucing tu pun suka betul interprem eh !



Siapa entah budak ni..konfius..hi hi =.= 

7 Heart Beats:

Anis izyan Abd Rahman said... [Reply to comment]

haha , aku pun ade gambar dgn bedak follow me weiyh! haha

KurekureKecik said... [Reply to comment]

haha..same la..mak kite dulu pun rmbut afro jugek dulu2/..haha

Cik Ezy said... [Reply to comment]

haha..
comel..
=)

Tapak Kaki said... [Reply to comment]

mak aku sama afro macam mak ang.haha.. memang old skool...

SyazWaniAmira said... [Reply to comment]

nice pics...follow you :)

eesyaheera said... [Reply to comment]

muka kau macam Nurin. haha.

zetty said... [Reply to comment]

heheh cantik cik yati :)