ball is round..

dear blog..

world cup will ends tonight..haishh..saya tak lah kaki bola ke apa sampai langsung tak boleh miss tengok satu game pun..tapi masa kat rumah time game malam-malam pukul 1030 tu saya tengok lah jugak sebab adik-adik jantan tu tengok..tapi okeh lah memang best pun..saya rasa tengok world cup mcm ni baru class gitu..saya tak minat tengok liga inggeris sebab setakat tengok liga inggeris tu ala sebenarnya diorang tu tak lah hebat mana..tengok england pun dah tersingkir awal..ohh..maaf buat peminat england ya.terkutuk pulak..hehehe..

orang perempuan suka tengok bola bukan setakat suka tengok skill player-player tu atau kehebatan diorang ketika beraksi..tapi ada sesetengah perempuan suka tengok muka player tu kacak..hot atau comel atau handsome dan segala..hehehe..boleh nak kata saya pun salah seorang daripadanya lah..eh..serius memang player football sangat hot..ada yang comel..bak kata macam-macam ada lah..dah lah kaya..gila lah siapa kawin dengan diorang confirm bahagia..tapi tak jugak sebab player bola skandal banyak.nanti hari-hari makan hati berulam jantung sebab suami hari-hari kne serbu dengan peminat..hahaha..

room mate saya suka gila tahap nirwana dengan player Germany yang muda kacak comel bergaya nama dia Mesut Ozil..saya minat jugak lah dia tapi tak boleh lebih-lebih nanti dia marah saya pulak..hehehe..bukan setakat comel tapi juga skill dia hebat..lari laju gila..dari defend lari2 terus sampai dekat gol..punya laju dia lari..


ini gambar dia..comel tak..hahaha..

ada jugak yang minat robin van persie yang main untuk netherland..kawan saya semua kata dia nih handsome gila..tinggi..comel..sebab pernah tengok dia tangkap gambar dia dengan bear kiut makin bertambah comel dia..hehehe..tapi handsome-handsome pun dia tetap hebat main bola okeh..itu tak dapat nak dinafikan lagi..

gambar ini saya cilok dari anis..dia sangat gila dekat mamat ni..hehehe..

tapi..saya rasa ramai-ramai david villa yang tercomel..hahaha..itu pendapat saya lah..pendapat orang lain saya tak tahu..hey..dengan janggut sejumput..dah lah hebat jaringan gol paling banyak..tak syak lagi memang dia memang hebat..harap malam nih dia dapat jaringkan gol banyak..kita kalahkan netherland..go go spain..hahaha..

tak nampak pulak janggut sejumput dia dalam gambar nih..

okeh lah..ikut kan banyak lagi yang hebat macam fernando torres..kaka..christiano ronaldo dan segala..tapi malas lah nak tulis panjang- panjang..korang bukan nk baca pun kalau saya tulis panjang-panjang ni..hahaha..

p/s : tonight final match..saya tak pasti saya boleh tengok ke tak..kalau kat rumah mesti saya dah boleh tengok dengan gembira..sadis.. :(




0 Heart Beats: