Blue Camera..


okeh semua..kenapa gambar di atas kabur..yay..memang disengajakan begitu..hehe..fokus nya bukan orang dalam gambar itu..okeh..dalam gambar tu saya dan gf..anina.. :p eh..berbalik pada persoalan tadi..fokus terutama adalah kamera biru dalam gambar itu..

kamera itu dah agak lama..agak tua..walaupun hanya 8 mega piksel tapi saya beli dengan duit titik peluh sendiri dengan harga yang mahal sebab saya beli zaman dulu kala punya..

dengan kamera tu lah saya bawa ke mana-mana..tangkap gambar..saya sayang kamera biru..

tapi baru-baru ni kamera tu dah rosak..sedeh gila ni..dia punya lens bila nak off tak boleh nak masuk balik..tersangkut terus.. :(

masih sedih..tak dapat nak tangkap gambar lagi..so blog pun bosan sebab tak boleh nak tempek gambar-gambar baru yang hebat dan cantek..hehe..

itu saje lah..hanya nak berkongsi cerita..bertajuk "Aku dan Kamera Biru"

p/s :suka hari ini.. 34 Months :)



6 Heart Beats:

Siti said... [Reply to comment]

em.. abah siti ckp dulu, kalo brg yg kite beli gune duit kite sendiri, baru kite tau nk hargai. btol x? :)

zuhanismohamed said... [Reply to comment]

btl2..brg kalau kite beli gune duit sndiri baru tahu betapa sush nk dpt benda tu..hehe

syahira ariff said... [Reply to comment]

2-2 cun
=]
kamera pun cun

zuhanismohamed said... [Reply to comment]

eh..mana ada..syahira ariff lagi cun :)

Affan Ruslan said... [Reply to comment]

Salam.
Dulu2 masa awal2 memang mahal cem digital.t
tp skg mmg dah murah. mungkin sbb tu org dah ramai pakai dslr.

zuhanismohamed said... [Reply to comment]

btl2..
sbb dah ade dslr org xpkai camra digital dah..