woot..woot..

hype bloggie..

yeaa..followers saya dah bertambah..hahaha..ni pun br sign up nuffnang..dah lah terkedek-kedek nak tempek add nuffnang kt heading ni pun tak pandai..sememangnya saya jahil +buta IT ckit..so sebab dah ade ni kamu..kamu..dan kamu..sila-sila lah klik kt nuffnang tu..jangan lah singgah tumpang lalu je..hehehe..

semalam..tengah bosan-bosan..jumpa satu artikel ni..


sorry gambar ni kecil..kalu nak lihat boleh zoom ya..

saya rase mungkin ade korang-korang pernah tengok artikel ni di mana-mana..kadang-kadang..pernah tak korang bile tengok / muhasabah diri korang sendiri..rase diri tu buat banyak kesalahan dan dosa bertimpa-timpa..ini baru salah satu kesalahan di muka bumi ni yang kita dah buat..belum masuk mengumpat..mencarut dan segala..kadang-kadang bila tengok orang yang pakai sangat menutup aurat dengan hijab labuh siap berstoking lengan dan kaki..bercakap dalam hati satu hari nanti saya kena jadi macam tu..sampai bila saya akan selamenya begini..

bila tengok artikel kat atas..boleh kata semua kesalahan dari A sampai ke F saya pernah dan masih lakukan..ini bukan lah entry untuk mengutuk atau menyindir sesiapa..sebab diri saya pun bukan nya sempurna nak membuat teguran macam tu..cuma hanya berdoa dan menyeru kita terutamanya 'onnanoko=woman in japanese' termasuk diri sendiri alert dan berharap masing-masing akan berubah menjadi lebih baik pada masa akan datang..

alamak..entry kali ni jadi terlebih serius pulak..hahaha..okeh lah..Gomen kalau tersalah kata sebab tak pernah bermaksud macam tu..

to semua rakan-rakan..be positive dan tabah dengan segala dugaan yang datang menimpa..mungkin ini dugaan dari-Nya untuk menguji diri kita kan..so..chill up Gang.. :)




3 Heart Beats:

ღ TeRU²bOzUღ said... [Reply to comment]

hehehe.aku akan jadi pengklik tegar nuff ko. haa.pe lagi.klik aku plak :P

zuhanismohamed said... [Reply to comment]

okeh..bereh-bereh..ha3..

CIK TOM said... [Reply to comment]

sm la...sy pn br pg td buat nuffnang..pening jgk..hepi blogger...jmpt ke blog sy..