Macam Tu Pun Ada ke?


kadang-kadang rasa diri serabut..

masalah nya bukan masalah yang menimpa diri besar ya amat pun..

alah..sebesar kuman je tapi diperbesar-besarkan jadi mengalahkan besar raksasa pulak.. :p

eh..

macam tu pun ada ke..?

apa yang macam tu..hehe..

macam-macam lah...orang ada pelbagai..jadi ragam pun ada pelbagai la kan..

kadang-kadang susah nak berhadapan dengan sesetengah spesies homo sapiens ni..

bila perangai dia lain dari yang lain..entah lah..

cuba nak meluahkan perasaan tapi takut karang jadi lain pulak..

okeh-okeh..tutup cerita di atas..case closed :p

ingin diberitahu bahawa saya bukan seorang yang kompleks..

simple bukan kah lagi bagus..

kepala tak pening kan?


p/s :tak sabar nak tunggu hujung minggu ini..nak jumpa buah-buah hati..sengih sampai telinga :))


6 Heart Beats:

miZz_nizZ said... [Reply to comment]

nuff zz..xde shoutmix ke ek?

zuhanismohamed said... [Reply to comment]

ada weh..kt tepi belah kiri ni ade kotak warna merak klik kt situ..jumpa x?

echah mashuri said... [Reply to comment]

idup ni mcm2 ade..hik9..
life is so complicated!!

zuhanismohamed said... [Reply to comment]

btl..
very complicated..hehe

FIFIEY LYCHEE MARATION said... [Reply to comment]

jangan serabut2 okeh..tenangkan diri tarik nafas..dan mslh hilang..liat wajah2 ceria keluarga anda;)
have a great becoming days;)
take care dear..

zuhanismohamed said... [Reply to comment]

tq ek fifiey..
btl ckp awak..
ingat family mesti hilang semua serabut nh :)