SORRY..

to Azfar Hani..

i never taught this thing will happen..yeah..memang shit pun..vavi ke ape ke faham sebab ape ko cakap macam tu..Sorry atas entry aku sebelum ni kalau dah buat ko sedih atau terasa hati..memang tak tahu menahu langsung..

So I want to apologize once again to make you hurt and sad..if ko kata bukan salah aku pun..tapi aku tetap rasa antara golongan yang patut dipersalahkan..



SORRY :(













6 Heart Beats:

ketingting said... [Reply to comment]

bermaaf maafan sesama kita. puasa dah dekat niii. hehehe

ღ TeRU²bOzUღ said... [Reply to comment]

bukan salah ko pun weh. no need to apologize

zuhanismohamed said... [Reply to comment]

ketingting: hehe..btl2..
azfar hani :emm..yelah..tp rasa bersalah je..

echah mashuri said... [Reply to comment]

mcm nk raye plak..huhuh

zuhanismohamed said... [Reply to comment]

hehe..tak hari raya pun boleh bermaaf-maafan juga :)

Tomato Gurl's Life said... [Reply to comment]

semua salah fahamkan..buang yang keruh amik yang jernih ye...