Karok Aje !!




Eh..korang tahu tak karok tu ape..ke perkataan tu terla
lu kekampungan atau ape kalau korang tak tahu...hehe..karaoke lah..oke..pernah dengar tak sekarang..?


Aku agak suka jugak lah karok..lagi-lagi dengan kawan-kawan boleh hilang semua tension wa ni..dulu-dulu
bermula dengan karok jamban - tak tahu kalau korang ada nama lain untuk tempat ni- dah itu jelah yang termampu..duit ada beberapa ringgit je boleh lah share ngan kawan nyanyi 1o lagu baru 10 ringgit..haha..

nama pun jamban dah memang lah sempit nak juga masuk 7-8 orang dalam tu..


Sekarang bila dah berduit sikit boleh lah beralih ke karaoke room
yang besar sikit contohnya macam dekat Alamanda tu..hey..nyanyi bukan setakat lagu-lagu cikai ya..semua sampai lagi Datuk Siti..Lefthanded..Search..Lady Gaga..yang high key tu semua kami rembat :p

penuh penghayatan nampaknya mereka..


siapa dia ni..mungkin bakal pengganti Datuk Siti agaknya..haha


Lama-lama agaknya skil menyanyi aku boleh jadi semakin bagus ni..Next year boleh lah aku masuk ujibakat Akademi Fantasia 9..haha..


Kalau aku terpilih nanti jangan lupa taip AFUNDI ZUHANIS..dan hantar ke 33990..


" Tagline aku = Gedik sikit..ahh ahh"

6 Heart Beats:

NARDtheNERD said... [Reply to comment]

sukaa karok jugaa.
hehe.

zuhanismohamed said... [Reply to comment]

hehe..nanti jom karok sekali..hehe

shapoji said... [Reply to comment]

lawak do. ko posing nyanyi meneran tuh...kalo ko masuk af aku nak msuk fan club ko...

zuhanismohamed said... [Reply to comment]

saha poji : cess..malu weh..ok..aku dah dapat satu undi dari kau..hehe

Bit Zamri said... [Reply to comment]

nt bit afundi...haha

Gedik ah...ahhh.ahhh...hak3...

zuhanismohamed said... [Reply to comment]

ahh ahh.hehe..
yeh..satu undi dari bit :)