30 Days Project Marathon ( Part 1 )


Gila lama saya tinggalkan project ni..sepatutnya tempoh dia sebulan tapi dekat 2 bulan dah sekarang masih tak siap-siap lagi..ha ha..


Jadi hari ini nak menyelesaikan yang mana yang tertangguh..


Day 13 — A fictional book

Seingat saya ada satu je buku yang melekat di hati sehingga sekarang dan memberi impak yang besar dalam hidup..


" Buku Eksplorasi Kimia SPM Tingkatan 4 dan 5 "


Sebab buku ini saya jatuh cinta dengan kimia ( sekarang tidak lagi..aih )..buku itu masih ada buat warisan kepada adik-adik tapi dah sangat buruk malu pulak nak tayang..ha ha


Day 14 — A non-fictional book


Lagenda Budak Setan


Walaupun buku tu sangat tebal tapi saya berjaya menghabiskan pembacaan dengan bersemangat..tapi saya baca tu dah lama sinopsis cerita dia pun dah ingat-ingat lupa..he he


Day 15 — A fanfic

None


Day 16 — A song that makes you cry (or nearly) -skip-


Day 17 — An art piece (painting, drawing, sculpture, etc.)


Ada seseorang pernah lukis diri saya dalam sehelai drawing paper..dan saya masih simpan lukisan tu sehingga hari ini..nak tunjuk sini? tak payah lah.. :p


Day 18 — Whatever tickles your fancy

None


Day 19 — A talent of yours


Saya rasa talent saya ialah singing..ha ha..nak bukti ?

klik untuk tumbuh besaran


Itu saya dapat masa saya darjah 6..sekarang dah bersara dah..kini saya hanya menyanyi dalam jamban tak pun depan laptop je..nak masuk AF tu tak payah lah awal-awal dah direject rasanya..ha ha


Day 20 — A hobby of yours


Hobi saya ini saya kategorikan sebagai yang terlatest..saya suka berblogging !! ngeh ngeh :)


To be Continued

4 Heart Beats:

shapoji said... [Reply to comment]

ingatkan dah abis.....
ptulah lame dah tak kuar entry...

NARDtheNERD said... [Reply to comment]

awwww.
pandai nyanyi rupanyaaa.

:P

zuhanismohamed said... [Reply to comment]

@shapoji

blm lagi la..aku je yg asyik postpone benda ni..haha

zuhanismohamed said... [Reply to comment]

@NARDtheNERD

ahaha..mana ada nyanyi syok sendiri boley lah ni :p