Bye Bye Holiday T_T



Tak tahu lah kalau orang lain pun selalu pikir benda yang sama..tapi bagi aku tiap-tiap kali nak start balik masuk sekolah.situasi ni mesti jadi punya..


Simptom nya..rasa sangat malas dan tak rela nak sambung belajar balik lepas satu-dua bulan bercuti goyang kaki bersenang lenang..aih..mungkin orang lain tak tapi aku ya..teruk ke..lantak lah..


Bila dah balik sana..24 jam otak mula fikir hal pelajaran hal masa depan..masa kat rumah langsung lupa nak fikir..makan sudah tak teratur lagi tak macam masa dekat rumah..nanti hari-hari pun makan roti telur plus sosej goreng..lol..


Nak tak nak kena balik juga..hidup kena diteruskan..jadi kena nikmati cuti yang berbaki 7 hari ini sebaik-baik nya..SOBS T_T



Ini Goku alaf baru..dia juga ada kuasa Hamehame Ha bezanya cuma dia pakai baju kebaya nyonya..haha


8 Heart Beats:

echah mashuri said... [Reply to comment]

ahha.gmbr goku tuh sengal je,,heee..flash ke dear?tula..cpt je cuti..xpuas lagi nk rnoy..hikhik

eesyaheera said... [Reply to comment]

masa praktikal bukan main masa lambat berjalan. habis je praktikal laju jeeee nak habis cuti

Anis izyan Abd Rahman said... [Reply to comment]

aku balik pagi isnin macam biase~
ahaha

zuhanismohamed said... [Reply to comment]

@echah mashuri

ahaha..aah flash..

tu lah..xnak balik..aih

zuhanismohamed said... [Reply to comment]

@eesyaheera

btl2..cepat je dah habis cuti.. :(

zuhanismohamed said... [Reply to comment]

@Anis izyan Abd Rahman


grr..jeles2 ngn ko..haha :p

shapoji said... [Reply to comment]

hamehameha, tue yg versi sengau, yg btulnya, kamehameha....kikiki

zuhanismohamed said... [Reply to comment]

@shapoji

oh kamehameha eh..silap pulak..haha