30 Days Project Marathon ( Part 3 )


Day 25 — Your day, in great detail


Hari ini..sama juga seperti hari-hari semalam..aku duduk di rumah 24 jam..melakukan rutin yang sama..bangun tidur..mandi..memasak untuk lunch..makan dan menonton tv..oh sekarang setiap hari aku wajib tengok cerita Tiramisu TV3 dengan Maid Sama dekat Animax..grr..bosan kan..aih..


Day 26 — Your week, in great detail

Minggu terakhir untuk bercuti sebelum akan kembali ke Puncak dan meneruskan pengajian..lepas ini tiada lagi cuti panjang di rumah sebab busy berpractical dan apa-apa entah lagi..-cry- jadi aku cuba menghabiskan cuti dengan buat apa-apa yang aku suka..suruh mak masak makanan kegemaran aku yang aku tak akan dapat masa dah kat Puncak..-okay cry again-


Day 27 — This month, in great detail

This month sangat heaven sebab saya bercuti !! tapi aku agak kesedihan..ewahh..he he..sebab aku tak berjaya memujuk abah untuk pergi bercuti ke mana-mana..okay setiap tahun pun cubaan kami adik beradik untuk pujuk abah pergi holiday gagal..


Setiap kali kitaorang tanya.."Abah..Jom pergi Cameron Highland tengok stroberi..? " Dan setiap kali lah abah aku akan jawab " HUH " aih..tu je yang dia jawab..


Ahh..tak pelah..at least dapat duduk rumah lama-lama pun ai dah happy sangat-sangat..wink wink :)


Day 28 — This year, in great detail
Day 29 — Hopes, dreams and plans for the next 365 days


Question day 28 and day 29 akan dijawab pada 31st Dec..itu akan jadi summary dan penutup cerita kepada hidup aku pada 2010..he he..


To Be Continued !!