Asam Keping Garam Kunyit Bila Bercinta..



Orang kata..kalau bercinta nanti lama-lama kalau tak pandai jaga hubungan tu baik-baik nanti lama-lama boleh pudar..boleh bosan..


Ada jugak orang kata manis bercinta tu lama-lama akan hilang..ye lah konon nya masa bercinta tu sakan gila..nanti bila kahwin dah tak tahu nak borak apa..sebab masa bercinta dah segala benda kita cerita dekat pasangan..


Ada jugak orang kata bila kita minat gila dekat seseorang ni..tapi bila kita dah dapat dengan susah payah akhirnya perasaan suka dah tak macam dulu masa kita belum dapat dia lagi..orang kata MINAT dengan SAYANG tu tak sama..entah lah..


Tapi saya kata dalam satu hubungan untuk mendapatkan cinta itu senang dan mudah..tapi apabila sudah diperoleh, perkara yang lebih susah ialah untuk mempertahankan yang kita pegang itu daripada terlerai..


Jika seseorang itu berusaha mempertahankan apa yang dipegang..pasti semua benda yang ORANG KATA tadi tak akan terjadi kan..hehe


p/s : OMG..saya jiwang terlebih hari ini..nga ha ha :p

4 Heart Beats:

cik @!en said... [Reply to comment]

yup! semuanya atas kesungguhan individu tu nak mempertahankan hubungan tu mcm mane.. hehe..


tapi. kalau xda jodoh.. xkemana jugak.. kan? hehe

zuhanismohamed said... [Reply to comment]

@cik @!en

betul..dah berusaha kalau terlerai jugak memang xada jodoh lah ni xkemana juga :)

Anis izyan Abd Rahman said... [Reply to comment]

budak nie kannnn!! die ade spesel bf..
tapi tak nak bagitaue kitorunk!!!
kan3x
hahaha
mnyemak je aku kat cnie kan zuhan~
adeyh

zuhanismohamed said... [Reply to comment]

@Anis izyan Abd Rahman

hehe..biar lah rahsia..hehe :p

eh mana ade menyemak aku suke org kasi komen ni..hee