BE BE !!

klik untuk tumbuh besaran


Heh..baru-baru ni aku dapat lagi BE yang ke 8, 9 dan 10...aloo kira sikit teramat tu kan nak compare dengan orang lain yang ada sampai 50 BE..eh ada ke..ada-ada..he he..


Dengan masih ada 5 BE tengah berlari-larian sekarang ku harap dapat lah bertahan lama sikit..dapat lah aku tambah duit poket ku yang semakin kering-kontang ini..SOBS..


Terimas Nuffnang..terima lah pantun dua kerat dari ku.. ha ha


"TERIMA KASIH DAUN KELADI..LAIN KALI BOLEH LAH BAGI LAGI"

24 Heart Beats:

echah mashuri said... [Reply to comment]

wahh..bnyknya BE tgh running..echah xpenah pun dapat BE.

Din said... [Reply to comment]

wah thniah..zu dh brpe lme blogging ni?

shapoji said... [Reply to comment]

wah, BE, aku tak pernah lak dapat be, yg dapat dari nuff bru jer cukup nak bayar tambang rapid kl.

Afiq Din said... [Reply to comment]

semakin mengancam nih... byk la income ni

maverick said... [Reply to comment]

waaa...banyak BE dapat...boleh pass sini satu...hehe

Cik Tom said... [Reply to comment]

byk be tue..best2..nak sikit..hehe

fyna said... [Reply to comment]

beshnye....congrats dear..

HaNTwO said... [Reply to comment]

tahniah.....nak 5 BE leh tak??? pokcik punya dah kosng huhuhu..

NARDtheNERD said... [Reply to comment]

i nakk satuuu.
eheeee,

:))

g@Ry DaNi@L said... [Reply to comment]

wow.. congrats yee!

.::: Princess MOMOY :::. said... [Reply to comment]

Tahniah...Momoy baru ada 3 BE untuk sebulan setengah blogging dear. huhu...
MY RECENT POST : Comic-Fiesta 2010 Hangat!!

♥ Teacher Rinz ♥ said... [Reply to comment]

aku amik kat photobucket anis.:)
pas2 wt cm bese..refer tutorial

zuhanismohamed said... [Reply to comment]

@echah mashuri

xpe echah nanti mesti echah dpt jugak ni kan..hee

zuhanismohamed said... [Reply to comment]

@Din

tq din..hehe..lama jgk dkt 6bln dah..

zuhanismohamed said... [Reply to comment]

@shapoji

xpe weh pelan2 kayuh lama2 jadi bukit ni...hee

zuhanismohamed said... [Reply to comment]

@Afiq Din

xla banyak sgt sikit je ni..hee

zuhanismohamed said... [Reply to comment]

@Cik Tom

ala..tetap xboleh lawn cik tom ni..hehe

zuhanismohamed said... [Reply to comment]

@fyna

tq eh... :)

zuhanismohamed said... [Reply to comment]

@HaNTwO

nanti mesti pokcik dpt jugak ni..sabar2..he he :)

zuhanismohamed said... [Reply to comment]

@NARDtheNERD

hehe..boleh..dua pun boleh naddy :)

zuhanismohamed said... [Reply to comment]

@g@Ry DaNi@L

hee..tq ya :)

zuhanismohamed said... [Reply to comment]

@.::: Princess MOMOY :::.

wow..saya dkt 5 bulan blogging baru merasa BE ni..hbt awak..hehe

zuhanismohamed said... [Reply to comment]

@♥ Teacher Rinz ♥

okey..aku dah buat dah ni..tq eh :)

Miss Yaty said... [Reply to comment]

tahniah zuhanis :)