Day 11 ( A photo of you taken recently )

Hola..



Ini gambar yang agak terbaru yang berada dalam laptop..sebenarnya ada yang lagi baru dalam handphone tapi aku malas nak transfer..sekarang aku dah mula memakai tudung awning indon ni tak kisah lah muka aku jadi bulat-bulat pun tapi sebab mudah ku pakai juga..he he..


Siapa budak hingusan sebelah aku tu..anak buah..cucu..atau anak jiran sebelah..?


Hey itu adik aku lah..di rumah ni dia lah kesayangan..ye lah budak paling kecik semua orang pun sayang..tapi mak ai degil ya amat..grr..nasib baik kau comel kalau tak aku cubit-cubit pipi dia ni..



Bye !

6 Heart Beats:

Fuz said... [Reply to comment]

mencarut eh?hahah

Anis izyan Abd Rahman said... [Reply to comment]

nurin!! haha
kim slm nurin weiyh

Apih El Nino said... [Reply to comment]

jujur je cakap camera depan tak okay. Hahaha...

zuhanismohamed said... [Reply to comment]

peminat katie holmes:mencarut ape ni..xpaham..ihh

zuhanismohamed said... [Reply to comment]

anis izyan:okey..nanti aku kirimkan..hehe

zuhanismohamed said... [Reply to comment]

apih el nino: kenapa tak paham lah..