HTAR OHH !



Salam..


Semalam dan hari ini saya berjaya menghabiskan minggu pertama di Hospital Tengku Ampuan Rahimah Klang (HTAR) dengan penuh tabah dan jaya nya..


Eh..berjaya ke..? nak kata berjaya sangat tu tak lah..he he..tapi at least saya dapat jugak lah ilmu sedikit nak banding dengan ilmu sebelum ni yang boleh kata zero atau negatif 5..


Ye lah..dulu kalau orang tanya..dekat department Drug Information Services kena buat apa..? sure geleng kepala sebab memang tak tahu dan tak dapat nak imagine langsung pun..


Sekurang-kurang nya sekarang saya dah tahu kalau kerja dalam department tu nanti apa tugas saya..nak buat apa nanti..nak cari rujukan kat mana..basic nya tu dah ada..mungkin cuma kurang praktikal saja.. 


Dan mungkin pandangan serong saya terhadap HTAR sebelum ini sudah agak menurun..sebenarnya tak lah sebegitu teruk..service okay..staff pun baik-baik..cuma mungkin dari sudut teknologi tu HTAR masih agak ketinggalan berbanding hospital lain sebab HTAR masih mengamalkan sistem lama dan tidak menggunakan sistem berkomputer  dalam tugasan harian..


Tapi tak kisah lah..mana-mana hospital pun ada baik ada kurang nya..kita datang nak belajar..jadi saya akan cuba untuk belajar sebaik-baik nya..wah positif okeh ! :p


Sorry lah gambar malas nak ambil..bai !

6 Heart Beats:

Unknown said... [Reply to comment]

chaiyokkk!2.hehe..best nye dpt keje kt framsi cm zue.^^

ezy.fia said... [Reply to comment]

doktor ye??

Unknown said... [Reply to comment]

Hidup HTAR..hehe

eesyaheera said... [Reply to comment]

ada ayat berbau tersinggung. maaf dari pihak Selayang. haha

Anis izyan Abd Rahman said... [Reply to comment]

weiyh ~ aku ase kan , biar belajar susah susah dulu , nanti masuk hospital yang paperless , ko dah biase dah ~

Tapak Kaki said... [Reply to comment]

drug information service tu tempat jual dadah ke? dari dulu lagi aku konpius.. kenapa ubat tu drug, kenape tak medicine?