Some Books Are Good To Read !



Salam..


Cuti Hari Raya Cina ini saya berkesempatan untuk membaca dua buku yang indah ini..terima kasih kepada sahabat yang memberi kan buku nya untuk dipinjam kepada saya..he he..


Sebelum ini sejujurnya saya memang kurang terdedah dengan bahan-bahan bacaan berilmiah macam ni..


Alhamdulillah..banyak ilmu dan input yang saya peroleh dari buku ini..dan mungkin telah merubah pandangan dan persepsi saya dalam sesetengah perkara..


Saya mengagumi pasangan novelis ini yang juga merupakan pasangan suami isteri dalam dunia realiti..lepas ni sure memang saya dah jadi peminat setia kedua-dua penulis ini..he he..


Saya mengesyorkan korang membaca novel ini..menarik dan bermanfaat untuk semua..he he..


p/s : sumber gambar ihsan dari Google

4 Heart Beats:

Cik Ezy said... [Reply to comment]

saye peminat novel tegar..
insyaAllah saye akn bace..

echah mashuri said... [Reply to comment]

yg medik2 tuh mcmbest je.heheeh.

silverlocket said... [Reply to comment]

oh oh dr farhan tu penah pg palestine dulu.. naik mavi marmara.. if im not mistaken la

Tapak Kaki said... [Reply to comment]

erkk.. aku ada alergik dengan novel..