Ohh Penang !


Salam..


Lepas seminggu..baru ada mood nak cerita..he he..okay last weekend saya pergi USM Pulau Pinang sebagai peserta National Pharmacy Sport Carnival ( NPSC )..saya bukan atlet hebat pun.pergi sana selaku wakil netball tu boleh dikategorikan bidang terjun sebab dah beberapa tahun tak main..tahun ni teringin pulak nak main..he he..


First thing yang saya buat bila sampai Penang :


makan nasi kandar..betul kata blogger Ain nasi kandar Penang memang tersedap..memang terbaik lah nasi kandar ni..ha ha


Tiba lah hari game..banyak jugak lah team yang kami jumpa hari tu..antara nya UM, UKM , USM..dan alhamdulillah kami berjaya mara ke final tapi terpaksa tunduk di tangan UIA..jadi hanya mampu berpuas hati di tempat kedua..he he..jadi lah kan nombor dua pun kami dah eksited terlebih kot ! :p


Tapi agak sedih juga sebab impian saya nak pusing Penang puas-puas hari tu tak kesampaian..tak pa..nanti saya mesti datang sana lagi nak pergi semua tempat yang ada kat sana..he he..thank you eh Ain dan Abah nya sebab banyak tolong saya masa di sana..


Bad thing is..injury di lutut saya kembali menghantui..oh dulu saya pernah injured di lutut masa form 4..pun sebab main netball juga..sebab injured tu lutut saya bengkak dan membelon dekat sebulan jugak baru saya boleh berlari dan melompat semula..he he..


So sekarang kira dalam rehab lah..just urut lutut..sebab nak pergi hospital saya takut !! grr..okay kan saya pharmacist yang takut dengan doktor :p saya takut mana tahu lutut saya patah ke apa ke kena simen..tak mahu lah !! 


Sekarang pun jalan masih terhincut-hincut..bengkok kaki pun tak boleh..setiap hari saya berdoa agar lutut saya kembali normal semula..


Kepada team-mates..sorry sangat-sangat sebab saya tak dapat main sampai ke game final..kesian korang..ternyata korang memang cun dan hebat..thumbs up..he he.. dan kepada semua atlet UiTM yang menang hari tu..congrats eh kepada korang..korang memang hebat.. :)


P/s :  I think I should retired from joining any sport activities after this..bak kata orang..lutut dah longgar..ye lah usia pun dah makin tua..he he..senang kata nampaknya..saya officially bersara dari arena sukan-menyukan ni..


Bai !!

8 Heart Beats:

Unknown said... [Reply to comment]

adeh, ttiba rasa lapar nk makan nasi kandar line clear......

adli said... [Reply to comment]

hahahah~teringat cerita Papadom

AIMAN said... [Reply to comment]

nasi kandaq line clear! kena try
=)
penang olweys the best

ezzu said... [Reply to comment]

nasi kandar penang memg best..hehehee

Afzan Raihan Izzati Hamzah said... [Reply to comment]

ahh tekanan tak dapat ikut!!

silverlocket said... [Reply to comment]

bangga wes ko suka nasi kandaq penang... yeahhhhhhh

lain kali mai lg kita pusing penang betul2..

<3

Anis izyan Abd Rahman said... [Reply to comment]

curi gambar aku oiitt~
haha

CIK TOM said... [Reply to comment]

nmpk sedap nasi kandar tue..maybe perlu berehat..xyah la stop terus..