HAPPY BIRTHDAY SAYANG -_________-


As salam..




Dah besar dah hati ku yang satu ni..pejam celik pejam celik..dah setahun dah umur dia..kalau baby betul dah tumbuh gigi dua batang dah kot..hehe..



Mengimbas semula kenangan masa mula-mula blog ni ditubuhkan..rasa nya niat saya hanya untuk suka-suka..blog ni pun blog personal dan tempat saya menulis benda bukan fakta dan benda karut-marut pasal diri sendiri..



Tak sangka ada jugak yang sudi membaca blog saya yang tak seberapa ni..kadang-kadang ramai yang komen entry..berbunga jugak rasa hati..kira nya apa yang saya tulis tu orang baca sampai habis dan orang respons dengan apa yang kita fikir..he he



Melalui blog juga saya jumpa ramai kawan-kawan yang ramah-tamah dan masing-masing ada idea yang menarik yang ditulis dalam entry diorang..banyak fakta-fakta / gosip-gosip (ecece) menarik yang saya dapat semasa blogwalking.. 



Terima kasih kepada semua yang menyokong Zuhanis's Heart dari dulu hingga sekarang..tanpa korang dah lama blog ini didelete sebab sudah banyak kali timbulnya niat untuk mendelete blog ini..ish ish ish..



Selama setahun..blog ini mempunyai 565 followers ( OK tak ramai pun)..326 posts dan 1956 comments..TQ..saya sangat-sangat menghargainya :D

10 Heart Beats:

ezy.fia said... [Reply to comment]

yea! dh setaon..
epy besday blog awk!
heheee

Afiq Din said... [Reply to comment]

gempakkkk

Green Apple said... [Reply to comment]

dah besar dah... epi bthday...

Ferfarfer said... [Reply to comment]

WAH TAHNIAH2. BULEH WAT KENDURI KECIL2 LAN ;P

zuhanismohamed said... [Reply to comment]

@Cik Ezy

TQ TQ !hee :)

zuhanismohamed said... [Reply to comment]

@Afiq Din

gempakk ke..?hehe

zuhanismohamed said... [Reply to comment]

@Green Apple

baru setahun..hehe..

tq :)

zuhanismohamed said... [Reply to comment]

@CIK FERRA AWW

hehe..semangat sangat tuh..tunggu dia 5tahun nanti sy buat kenduri :p

Tapak Kaki said... [Reply to comment]

tak da kek untuk blog ni ke? dia pun nak tiup lilin jugak.hehe..

zuhanismohamed said... [Reply to comment]

@Tapak Kaki

kalau dia anak betul aku mungkin aku dh buat birthday party untuk dia..hehe