Habis Exam Terus Start Latihan Industri ? =.=



As salam..



Woih..saya dah habis exam tadi ! wii..ha ha..walaupun ending exam ni hampagas dan hancuss sebab last paper tetiba keluar disease pelik yang aku tak pernah dengar..siap suruh define dan bagi simptom..sory la memang sah-sah burn banyak markah kat situ..isk isk..



Senang kata rumusan untuk exam sem ni : ANDA BAKAL HANCUR.. =.=



Banyak subjects tak reti jawab..bukan tak study entah lah tak ada rezeki kot..aku target lain benda lain pulak yang keluar..kurang luck sikit sem ni..mungkin patut try tilik nasib untuk sem depan..ha ha..



Aku sekarang berada di Ipoh..sewa rumah dengan 3 kawan aku yang lain..esok dan dua bulan seterusnya akan buat latihan industri kat Chemor..entah jadi apa lah esok..aku tak ready sangat lagi sebenarnya..



Dah lah tak sempat ganti tidur sebab study semalam..penat sebab dua minggu jadi zomba..esok kerja masuk 8.00 sampai 6.00 petang..lamaa oii..kot kena berdiri 10 jam tu mahu krem pulak kaki ni..



OKAY lah..ngantuk sebenarnya tapi update jugak lah sekejap..sorry entry BOSAN ya amat..goodluck kawan-kawan untuk LI esok..



Mmuahh..he he :D

1 Heart Beats:

Wanie said... [Reply to comment]

hey, dh habis exam ye..ksian kot tru wat LI..huhu..btw, kat ipoh ek..bestnye..:)